بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پیراهن استقلال مهم تر از بازوبند کاپیتانی است


* فکر می‌کنی چه دلایلی باعث شد به‌عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شوی؟
- به این سوال هیات برگزاری این مراسم بهتر می‌تواند پاسخ دهد. قطعا داورانی بوده‌اند که بازیکنان را زیر نظر گرفته‌اند و در نهایت مجموع آراء را لحاظ کرده‌اند. در انگلیس که بودم وقتی می‌خواستند مرد سال لیگ جزیره را انتخاب کنند فاکتورهای زیادی مدنظر بود. اصولا نمی‌شود به این سوال پاسخ داد.
* خودت داور بودی آندو را انتخاب می‌کردی؟
- نه، هیچ وقت آندو را انتخاب نمی‌کردم. جایزه را می‌دادم به بختیار یا پیام.
* جایی گفته بودی هدفت این است که در جام جهانی آینده هم برای تیم ملی بازی کنی. به جز این چه هدف دیگری داری؟
- یک فوتبالیست باید همیشه نگاهی رو به جلو داشته باشد. همیشه به دنبال اهداف تازه هستم. حتی زمانی که از فوتبال بروم همینطور خواهم بود و هدف‌های جدیدی را دنبال می‌کنم. درحال حاضر خیلی دوست دارم روزی مرد سال فوتبال آسیا شوم. البته برای رسیدن به این مهم باید تلاش کنم.
* فصل گذشته که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بود جزو یکی از کاندیدا‌ها بودی اما در نهایت بازیکنان دیگری به‌عنوان مردسال فوتبال آسیا برگزیده شدند.
- آن فصل، فصل بسیار خوبی بود. برای اینکه یک بازیکن مرد سال فوتبال آسیا شود باید تلاشش را زیاد کند. موفقیت اتفاقی به دست نمی‌آید. باید با برنامه جلو رفت. شاید درجام ملت‌های آسیا چنین فرصتی نصیبم شود. سعی می‌کنم با تمام آمادگی راهی این مسابقات شوم و به آرزویم برسم.
* زمانی که روی استیج رفتی و پشت میکروفن قرار گرفتی تا برای حاضران در مراسم حرف بزنی به نظر رسید لحظه‌ای بغض کردی. دلیلش چه بود؟
- وقتی داشتم از خانواده‌ام تشکر می‌کردم یاد پدر خدا بیامرزم افتادم. دلیلش این بود که نتوانستم خودم را کنترل کنم. حال و هوای پدرم آمد توی سرم.
* این جایزه می‌تواند او را هم خوشحال کنید...
- امیدوارم همینطور باشد.
* در هفته‌ای که گذشت، حاشیه‌هایی در استقلال وجود داشت که به تو هم ارتباط پیدا می‌کرد. می‌گفتند بعد از بازی با راه‌آهن به دلیل تاخیر اتوبوس ناراحت بودی.
- من در انگلیس فوتبال بازی کردم. فکر می‌کنم به دلیل نظمی که در آنجا بود کمی بد عادت شده‌ام! باید قدری توقعاتم را از محیط پیرامونم کم کنم. گاهی وقت‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که برایم آزاردهنده است اما هیچ وقت حاشیه‌ای ایجاد نکردم. شاید بعضی‌ها دوست داشته باشند من را وارد حاشیه کنند اما آنها نمی‌توانند. در کل اتفاق آنچنان بزرگی نبود که آنطور انعکاسش دادند.
* در جریان بازی با راه‌آهن هم ظاهرا خسرو حیدری یادش رفت بازوبند را به تو بدهد و این موضوع هم حاشیه‌ساز شد
- از نظر من هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد چون مساله مهمی نیست. من پیراهن استقلال را دارم که از بازوبند برایم خیلی مهم‌تراست.
* با این رویکرد به طور قطع درخصوص مساله کاپیتانی هیچ وقت با مشکل مواجه نمی‌شوی.
- قطعا همینطور است ضمن اینکه امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی درباره اینکه چه کسی کاپیتان اول باشد تصمیم می‌گیرد. من کارم را می‌کنم، آن هم با قدرت.
* شنیده شد که قبل از عقد قرارداد با استقلال پیشنهاد‌های خوبی از تیم‌های داخلی و حتی خارجی داشتی.
- همینطور است اما دوست نداشتم این مساله عنوان شود چون شاید بعضی‌ها فکر کنند سر استقلال منت می‌گذارم یا می‌خواهم خودم را بزرگ کنم. واقعیت این است که من پیشنهادهایی داشتم که خیلی بیشتر از پیشنهادی بود که باشگاه استقلال داد اما در این تیم ماندم و تا آخر فصل پای قراردادم هستم.
* ممکن است وسط فصل تیم را به مقصد تیم‌های خارجی ترک کنی؟
- هیچ وقت چنین کاری نمی‌کنم. حتی اگر پیشنهاد‌های خوبی هم بدهند.
* جایزه‌ای که گرفتی مسئولیتت را در استقلال دشوارتر می‌کند.
- می‌گویند هر چه درخت پرمیوه‌تر می‌شود باید افتاده‌تر شود. من که افتخاری ندارم و هیچ وقت خودم را برتر از دیگران نمی‌دانم. هر افتخاری بوده لطف خدا است و البته کمک‌هایی که به من شده. سعی می‌کنم همان بازیکنی باشم که همه انتظار دارند.
* هواداران استقلال بابت انتخاب تو خیلی خوشحالند. سورپرایز بعدی‌ات برای آنها چیست؟
- بگذارید آماده شوم. فعلا دارم سفت و سخت تمرین می‌کنم. خیلی کارها توی سرم هست که می‌تواند هواداران استقلال را خوشحال کند. من با همه وجود در خدمت آنها و استقلال هستم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 5 / 1393برچسب:برترین بازیکن لیگ سیزدهم،آندو تیموریان،باشگاه استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com